Перенесемо ваш сайт з Prom на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

Банери в e-commerce використовуються всюди: в рекламі, розсилках, на сайті. Вони відіграють важливу роль у залученні та інформуванні клієнтів. Наприклад, з їх допомогою можна повідомити про акції, нові надходження або навіть зміни в роботі інтернет-магазину.

У цій статті ми розповімо, як зробити банер для інтернет-магазину самостійно, якщо у вас немає навичок у дизайні. Ми вибрали 5 найкращих сервісів, які допоможуть вам у цьому.

Adobe Express

Девіз графічного редактора від Adobe «створюй впевнено, ділися безстрашно» цілком точно описує як влаштований сервіс. Після логіну ви потрапляєте у меню, де вам одразу ж пропонує створити новий проект. Розмір майбутнього банеру ви можете задати самостійно або ж скористатися розмірами, які налаштовані відповідно до типу банера. Наприклад, для stories у Instagram, посту у Facebook тощо.

Банер можна створювати з нуля або взяти один із безлічі готових шаблонів. Шаблони розділені за тематикою та їх дуже багато. Наприклад, для постів у Instagram є більше 10 тисяч шаблонів, з яких 4 тисячі — безкоштовні. Таким чином ви зможете користуватися готовими ідеями і вам не доведеться постійно вигадувати щось нове.

Вибравши шаблон, починайте його редагування. Сервіс дозволяє змінювати кожну деталь банера. Для зручності зображення розділено на шари, щоб швидко переходити від редагування одного елемента до іншого. У редакторі немає складних функцій і все дуже просто. Єдина складність — відсутність української мови, але це можна пережити. Якщо у вас немає, наприклад, якісних фото для додавання на банер, то в редакторі є інтеграція з фотостоком від Adobe, звідки можна взяти зображення.

Приклад банера створеного в Adobe Express

Більшість функцій редактора доступні безкоштовно, але преміум-версія відкриває додаткові можливості. Наприклад, доступ до всіх шаблонів, зображень у фотостоку, нових шрифтів. Преміум-підписка на місяць коштує $9,99, а на рік — $99,99.

Переваги:

  • простий у користуванні;
  • більшість функцій у вільному доступі;
  • великий вибір шаблонів;

Недоліки:

  • немає української мови;
  • функцій редагування не так багато, як хотілося б.

Canva

Canva — один із найпопулярніших графічних редакторів для створення банерів. Шаблони зображень з розмірами розбиті на п'ять основних категорій із десятками підкатегорій. Шаблони, що необхідні для інтернет-магазину, знаходяться в розділах «Маркетинг» та «Соцмережі». Після вибору типу картинки ви потрапляєте у редактор, де можна вибрати готовий шаблон. Фільтру для шаблонів немає, тому необхідне зображення потрібно шукати вручну, що робить використання незручним.

Інструментів редагування достатньо для здійснення базових маніпуляцій із банером. Ви можете анімувати банер і зробити з нього GIF, відредагувати фон, додати на зображення додаткові елементи. Але при спробі поглибленого редагування з'являються обмеження через відсутність преміум-підписки. Наприклад, частина шрифтів недоступна.

Приклад банера створеного в Canva

Преміум-підписка на Canva коштує $12,99 на місяць або $119,99 на рік. Вона помітно розширює можливості користувача. Наприклад, стає доступним скачування одного банера в різних розмірах. Функція дозволяє створити один банер для всіх рекламних активностей, а не заново переробляти його під різні майданчики. Також, за заявами компанії, передплата відкриває доступ до 610 000 шаблонів та 3000 шрифтів.

Переваги:

  • багатофункціональний редактор;
  • є українська мова;
  • компанія пішла з російського ринку через напад на Україну та заблокувала доступ росіянам.

Недоліки:

  • відчувається потреба преміум-підписки;
  • немає фільтрів шаблонів.

VistaCreate

Ще один популярний онлайн-сервіс для створення банерів, який раніше мав назву Crello. VistaCreate пропонує на вибір десятки різновидів зображень, які можна створити з її допомогою. Інтерфейс сервісу інтуїтивно-зрозумілий та перекладений українською мовою. Якщо ви не хочете шукати потрібний формат зображень вручну, можна скористатися пошуком і задати ключові слова.

За словами компанії, на вибір користувачі одержують 75 000 шаблонів на безкоштовному тарифі. Ми не підраховували скільки шаблонів є насправді, але їх справді дуже багато і всі вони безкоштовні. Знайти потрібний шаблон досить легко завдяки гарному пошуку за ключовими словами. Шаблон, який сподобався, можна додати в обране, щоб потім легко його знайти.

Процес редагування зображення дуже схожий на Canva — все зрозуміло та просто. А відсутність преміум-підписки майже не відчувається принаймні для базового редагування. Для зручності користувачів сервіс розробив набори кольорів та шрифтів, які можна застосовувати для своїх банерів.

Преміум-підписка покращує і без того високу якість сервісу. З'являється можливість зміни розміру готового банера, доступу до створення фірмових стилів, історія версій тощо. Підписка VistaCreate коштує $13 на місяць або $120 на рік.

Приклад банера створеного у VistaCreate

Переваги:

  • у безкоштовній версії є всі необхідні інструменти для новачків;
  • великий вибір шаблонів;
  • є українська мова;
  • компанія призупинила роботу на російському ринку через війну проти України;

Недоліки:

  • не виявлено.

Fotor

Fotor — відомий онлайн-редактор для фотографій. Також сервіс дозволяє створювати банери на основі готових шаблонів. У редакторі немає української мови, тож для переходу до створення банера потрібно натиснути «Create Design» на головній сторінці. Вказати розмір зображення вручну неможливо — можна використовувати лише фільтри для пошуку шаблону з відповідним розміром.

Кількість безкоштовних інструментів для редагування на Fotor дуже обмежена, тому стандартні шаблони не вдасться помітно змінити. Але базові безкоштовні шаблони досить хороші, тому їх можна і не намагатися покращувати. Істотний недолік редактора — вотермарка, яка розміщується на банерах, якщо у вас немає преміум-підписки. Звичайно, є сервіси, які дозволяють її прибрати, але це забирає зайвий час і може погіршити якість зображення. А найголовніше, що без підписки не можна завантажити зображення.

Приклад банера створеного за допомогою Fotor

З урахуванням усіх обмежень, які є у безкоштовній версії Fotor, преміум-підписка на сервіс є обов'язковою. Вона відкриває доступ близько сотні інструментів редагування, безліч шаблонів та ефектів для покращення зображень. На вибір сервіс пропонує два види підписки — Pro та Pro+. Звичайна підписка коштує $7,19 на місяць або $31.99 на рік, з урахуванням знижки, яка є на момент написання статті.

Переваги:

  • вартість преміум-підписки помітно нижча, ніж у конкурентів;
  • у редакторі немає нічого зайвого;
  • простий розуміння інтерфейс.

Недоліки:

  • без преміум-підписки сервісом неможливо повноцінно користуватись;
  • головний акцент у сервісі зроблено на редагування фото, а не створення банерів;
  • немає української мови.

Visme

Visme дозволяє створювати різні види графіки — від презентацій та діаграм, до відео та банерів. Шаблони для банерів поділяються на анімовані та статичні. Для кожного типу банерів розроблено досить багато шаблонів, тому у вас буде з чого вибрати. Інтерфейс редактора складний для розуміння — в основному через те, що в ньому намішано відразу багато різних інструментів. При цьому вони не потрібні для вирішення мети зі створення банеру. Знайти необхідний інструмент інколи дуже складно.

Незвичайних інструментів для редагування зображень сервіс не надає — все дуже буденно. З одного боку, це мінус, тому що зменшує варіативність, а з іншого — плюс, тому що людині без навичок дизайну складні інструменти не потрібні. З явних проблем сервісу варто виділити його неадаптованість до кирилиці. До написів на кирилиці можна застосувати далеко не всі шрифти, що обмежує свободу вибору. Інша проблема — неможливість завантажити зображення без преміум-підписки.

Приклад банера створеного за допомогою Visme

Вартість преміум-підписки дорівнює $29 на місяць або $147 на рік. Також є варіант підписки для бізнесу, який коштує вдвічі дорожче. Разом з підпискою користувач отримує додаткові інструменти та шаблони для редагування, можливість завантаження зображень та цілодобову технічну підтримку.

Переваги:

  • немає складних інструментів, яким потрібно вчитися;
  • банери можна поєднувати з іншими видами графіки, наприклад, діаграмами.

Недоліки:

  • висока вартість;
  • заплутаний інтерфейс;
  • неадаптованість до кирилиці;
  • немає української мови.

Висновок

Створити якісний банер для інтернет-магазину без допомоги дизайнера цілком реально. Для цього використовуйте графічні онлайн-редактори та їх шаблони, які можна змінювати на свій лад. Кожен із сервісів має свої переваги, тому перед вибором радимо спробувати кожен.

Коментарі

добавьте ссылки на сервисы

Новий коментар
Оцінка